TARGI NORYMBERGA - FORUM BRANŻOWE 04.2016

         Firma Abakus pokazała się w tym roku po raz pierwszy na targach Fensterbau Frontale. Producent postanowił wziąć w nich udział ze względu na prestiż imprezy, która odbija się głośnym echem nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Reprezentanci firmy postawili sobie kilka celów do zrealizowania podczas marcowej wystawy. Przede wszystkim zależało im na pozyskaniu nowych klientów – w głównej mierze przedstawicieli firm dystrybucyjnych. Abakus eksportuje już od wielu lat do krajów Europy Zachodniej, przede wszystkim do Niemiec, a także Belgii, Francji i krajów skandynawskich, lecz nie ustaje w poszerzaniu swojej sieci sprzedaży. Udział w targach pozwala także na zwiększenie rozpoznawalności marki wśród firm zagranicznych. Obecność na Fensterbau to informacja dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że firma jest w świetnej kondycji, rozwija się nieustannie i dlatego warto utrzymywać z nią relacje handlowe. Czas targów pozwolił delegacji Abakusa spotkać się ze swoimi zagranicznymi partnerami handlowymi. Fensterbau to nie tylko miejsce wystawy, to także przyjazne okoliczności, które stwarzają doskonałą okazję do budowania relacji z kontrahentami. Firma, której siedziba znajduje się stosunkowo daleko od granicy niemieckiej (bo aż w Białymstoku), bardzo dobrze ją wykorzystał, zapraszając do swojego stoiska klientów i przedstawicieli branży. Przede wszystkim jednak miała okazję pokazać większej publiczności swoje najnowsze i najciekawsze produkty.

Forum Branżowe
 
 
      Jedną z zaprezentowanych, przełomowych konstrukcji było nowoczesne bluVISIO – wyjątkowe okno z PCW z ruchomym słupkiem, którego środkowy moduł ma grubość jedynie 14 cm. Co ciekawe, ruchomy słupek w przypadku bluVISIO wyposażony jest w dwie klamki, co świadczy o wyjątkowości tego produktu. Głębokość zabudowy bluVISIO wynosi 82 mm, a w przypadku oszklenia pakietem trzyszybowym, współczynnik izolacyjności termicznej wynosi Uw = 0,74 W/m2K. Kolejnym premierowym produktem wystawianym przez firmę Abakus w Norymberdze było okno bluDECORO. Producent reklamuje je jako stolarkę totalną, ze względu na jego właściwości praktyczne i estetyczne. Okno bluDECORO wykonane jest z profili pasywnych połączonych z futryną okalającą glify, a także aluminiowym, ekstrudowanym parapetem. Rama, połączona z konstrukcją wykańczającą elewację, tworzy wyjątkową całość. Goście stoiska mogli na własne oczy przekonać się, że firma dysponuje bogatą i ciekawą ofertą nie tylko stolarki okiennej, ale również drzwi oraz aluminium. Pokazano m.in. drzwi wejściowe wykonane na bazie systemu firmy Aluprof z wypełnieniem wsadowym i nakładkowym, wyposażone w zasuwnicę trzypunktową.

      Dyrektor generalny, Kamil Grodecki, podsumowując obecność firmy na Fensterbau Frontale, powiedział: – Produkty, które pokazaliśmy na targach, sprzedajemy także w Polsce. Wyselekcjonowaliśmy je jednak w taki sposób, by mieć pewność, że spotkają się ze szczególnym zainteresowaniem klientów z Niemiec. Wybory, których dokonaliśmy okazały się strzałem w dziesiątkę. Widać to było głównie po liczbie gości odwiedzających stoisko producenta. Reprezentowali oni wiele państw; przede wszystkim byli to Niemcy, mieszkańcy państw Beneluxu, a także goście z Ameryki Południowej i Azji. Świadczy to o międzynarodowym charakterze targów, ale też o dobrze przygotowanej ofercie firmy. Kamil Grodecki przyznaje, że decyzja, by zaprezentować ofertę w Norymberdze była bardzo dobra. To dla firmy prawdziwy sukces i cenne doświadczenie. Z pewnością wiele nowych kontaktów zainicjowanych podczas targów Fensterbau Frontale zaowocuje dobrą współpracą.

Forum Branżowe